صافی کف پا

کف پای صاف نوعی بیماری هست که در آن مریضان فاقد قوس های استاندارد درکف پا می باشند. قوس های موجود در کف پا نیروهایی که از جانب زمین به بدن وارد می شود. را کاهش می دهد. همچنین مجوز ورود به همه نیروهای وارده را به بدن نمی دهند. در افراد با کف پای صاف،مقدار زیادی از این نیروها به سبب فقدان قوس پا به  بدن اعمال می شود. در گذشت زمان میتواند منجر به ظهور عوارض زنجیره وار در همه مفاصل بدن مخصوصاً ستون فقرات گردد.

علائم

علامت ها و نشانه‌های این اختلال شامل ایجاد ظاهر صاف در کف یک پا یا هر دو است. همچنین با درد در اندام تحتانی، درد در ناحیه مچ پا، و درد مچ پا همراه است.بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین  فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. اما هزینه ویزیت آن خیلی گران است و راهش خیلی دور است.
آقای عزتی
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
سال های زیاد از صافی کف پا رنج می بردم. با مراجعه به کلینک جناب دکتر شیربان و خدماتی که به بنده ارائه دادند بسیار راضی بودم. به جرئت می توانم بگویم که این کلینیک جزء بهترین  فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.
آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

این کلینک هزینه ویزیت آن خیلی گران است.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

صافی کف پا در چه مواردی خطرناک است؟

کف پای صاف معمولا موضوعی نیست که بخواهید برای آن نگران باشید. بسیاری از افراد مبتلا به صافی کف پا هیچ مشکلی در زندگی خود ندارند. بنابراین درمانی نیز لازم نیست. اما ممکن است.

 

چه چیزی باعث ایجاد کف پای صاف می‌شود؟

بسیاری از بیماری‌ها و شرایط پزشکی خاص می‌توانند باعث ایجاد صافی کف پای دردناک در فرد شوند. با مراجعه به بهترین  فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید.

آیا با وجود کف پای صاف امکان دویدن وجود دارد؟

دویدن با کف پای صاف ممکن است مشکلاتی برای شما ایجاد کند. اما می‌توان با برخی اقدامات احتیاطی انجام داد. بعضی از مردم هرگز قوس کف پا در آن‌ها ایجاد نمی‌شود. و برخی دیگر مبتل به قوس کف پای از بین رفته می‌شوند. اگر به تمریناتی مانند دویدن عادت کرده‌اید، انجام این تمرینات می تواند برای شما دشوار باشد. زیرا کف پای شما صاف شده یا قوس کف پای شما از بین رفته است.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد کف پا

بهترین فیزیوتراپی در اصفهانبهترین فیزیوتراپی دراصفهاندرمان صافی کف پادرمان صافی کف پا در اصفهاندرمان صافی کف پا دراصفهاندکتر قولنجصافی کف پا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *