“درد قوس پا” واژه ای است که برای وصف وجود درد در کف پا استفاده می شود. وقتی‌که فرد به درد کف پا دچار می‌شود. طبق معمول بافت‌های نرم او در میانه کف پا گرفتار سوزش می‌شوند. قوس کف پا ازطریق یک بافت راسخی (رباط) شکل می‌گیرد. که استخوان پاشنه پا را به انگشتان متصل می‌کند. این بافت سفت رباط” پلانتار فاسیا ” نام دارد. این رباط در مکانیک مناسب پا و توزیع وزن از پاشنه تا انگشتان پا نقش مهمی دارد.

علائم درد کف پا

  1. یک تیر کشیدن مبهم و مداوم
  2. تورم یا حساسیت به لمس در پا
  3. حساسیت به لمس در صورت فشار دادن پا

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
فیزیوتراپی دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد. در این کلینک خدمات خوبی را ارائه می دهد ما واقعا سپاس گذارم.
آقای عزتی
آقای عزتی
بازیکن تیم گیتی پسند
سال های زیاد از مشکل درد کف پارنج می بردم. با مراجعه به کلینک جناب دکتر شیربان و خدماتی که به بنده ارائه دادند. اما هنوز مشکل من کاملا رفع نشده و هنوز درد کف پا دارم .
آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

دکتر شیربان به همراه تیم تخصصی حداکثر سعی و تلاش خود را کردند. که بهترین درمان ها را برای بنده ارائه دهند. به جرئت می توانم بگویم که این کلینیک جزء بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

من يک دختر ٢٨ ساله هستم كه تازه دارم ازدواج ميكنم،از ديروز وسط روز يه دفعه كف پاي راست به سمت انگشتان پا يه حالت ويبره يا مثلا يه چيزي مثل جريان برق احساس ميكنم و وقتي پا رو حركت ميدم هم احساس مكنمش ولي كمتر علتش چي ميتونه باشه؟

درد کف پا راست با حالتی که شما می فرمایید یعنی حالت برق گرفگ پا و درد تیرکشنده و ناگهانی پا عمده به علت تحریک عصب در اندام تحتانی می باشد .

افرادی که دچار درد کف پا هستند چه موقع باید به پزشک مراجعه کنند؟

درد شدید به ویژه در هنگام راه رفتن ،تورم شدید ،تغییر در حس پاها به ویژه احساس سوزن سوزن شدن یا از دست دادن. حس پاها ،ناتوانی در انجام فعالیت‌های روزمره پس از ۷۲ ساعت است.

با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان درمان خود را آغاز کنید.

اگر دو کفی طبی در یک کفش بگذاریم فشار به کف پا نمی آید؟

اگر منظور دو کفی طبی داخل هر کفش هست که به نظر امکان پذیر نمیاد.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد کف پا

بهترین فیزوتراپی دراصفهانبهترین فیزیوتراپی در اصفهاندرد کف پادرمان درد کف پادرمان درد کف پا در اصفهاندرمان درد کف پا دراصفهاندکتر قولنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *