فیزیوتراپی دراصفهان | درد کشاله ران

درد کشاله ران در جلوی لگن حس میگردد، یعنی محلی که شکم به ران وصل میگردد. درد کشاله ران دلایل متنوعی را داراست. در اکثر حالات سبب آن در رابطه با سیستم حرکتی بدن میباشد. اما میتواند همراه آن برخی بیماری های دیگر در سیستم ادراری یا گوارشی هم خلق گردد. آرتروز و سائیده شدگی مفصل ران از جمله اساسی ترین و عادی ترین دلایل درد کشاله ران میباشد. فرسودگی مفصل ران اغلب در سنین بالا و به دلیل خرابی غضروف این مفصل صورت میگیرد. اما میتواند در سنین کم پس از شکستگی های استابولوم یا بعد از سیاه شدن سر استخوان ران تولید گردد. همینطور امکان دارد دررفتگی مادرزادی مفصل ران هم خلق گردد. بهترین فیزیوتراپی دراصفهان (دکتر قولنج) بهترین خدمات را برای بهبود درد های شما ارائه می دهد.

image
من سالهای زیادی از درد کشاله ران به خاطر مشکل فتخم رنج میبردم، اما با مراجعه به کلینیک دکتر شیربان درد من تا حد زیادی کاهش یافت. به جرئت می توانم بگویم که این کلینیک جزء بهترین فیزیوتراپی دراصفهان می باشد.
آقای یوسفی
آقای یوسفی
بازیکن تیم گیتی پسند

من برای درد کشاله ران به کلینیک دکتر قولنج مراجعه کردم اما از خدمات آنها راضی نبودم.

آقای سنگ سفیدی
محمدرضا سنگ سفیدی
بازیکن تیم گیتی پسند

سوالات رایج بیماران

درود. من درد کشاله ران دارم و چند روزی هم هست حالت تهوع شدید و استفراغ دارم ایا با این که از دارو استفاده میکنم باید دوباره کلینیک مراجعه کنم؟

بله شما اگر این علائم را دارید باید به کلینیک مراجعه کنید که دوباره معاینه شوید که بدانید که دوز دارو های بیشتر گردد یا نیاز به جراحی دارید. کلینیک دکتر شیربان برای شما آرزوی سلامتی میکند.

سلام من بر اثر سانحه ی تصادفی دچار شکستگی لگن شدم و درد کشاله ران هم دارم ایا باید با وجود یک بار جراحی دوباره جراحی کنم؟

شما میتوانید با مراجعه به بهترین فیزیوتراپی دراصفهان معاینه شوید و متوجه شوید که به جراحی دوم نیاز میباشد یا با دارو بهبود پیدا میکنید.

دکتر قولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان می باشد. مدیریت این فیزیوتراپی با دکتر شیربان می باشد.ایشان که متخصص فیزیوتراپی ورزشی هستند  ,تراپیست باشگاه های سپاهان,ذوب اهن,گیتی پسند و برخی دیگر از تیم های ملی بوده است.به جرئت می توان گفت که ایشان بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می باشد .

درد لگن

بهترین فیزوتراپی دراصفهاندرد کشاله راندرمان درد کشاله راندکتر قولنجفیزیوتراپی دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *