ماساژ درمانی | 05 عنوان برای درمان موثر ماساژ درمانی در کودکان اوتیسم!

ماساژ درمانی | 05 عنوان برای درمان موثر ماساژ درمانی در کودکان اوتیسم!

ماساژ درمانی | 05 عنوان برای درمان موثر ماساژ درمانی در کودکان اوتیسم! دکتر قولنج


ماساژ درمانی | بهترین فیزیوتراپی در اصفهان | آمار اخیر CDC که در کلینیک دکترقولنج منتشر شد نشان می دهد که از هر 50 کودک 1 کودک دارای اختلال طیف اوتیسم است! این یک افزایش هشداردهنده نسبت به آخرین آمار CDC است که نزدیک به 1 در 80 تخمین زده شده است. او CDC کودکان بیشتری را در سن بالای 7 سال (بالاتر از سن تشخیص طبیعی) پیدا کرد که ممکن است آمار بالاتر را نشان دهد. با ترکیبی از آنچه که در طول تاریخ چندین نوع اوتیسم بوده است در یک نوع اختلال طیف اوتیسم یا ASD. نیاز به امکانات درمانی بهترین فیزیوتراپی در اصفهان برای طیف وسیعی از سنین و علائم با کودکان مبتلا به ASD ایجاد می‌کند.

تاریخ1402.04.05
عنوان05 عنوان برای درمان موثر ماساژ درمانی در اوتیسم!
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات933
زمان خوانش00:09:33

فهرست تصاویر آمده در مقاله دکتر قولنج

فیزیوتراپی  1 | یک راه درمانی موثر برای اوتیسم

فیزیوتراپی  2 | آیا ماساژ به اوتیسم کمک کند؟

ماساژ درمانی یک راه درمانی موثر برای اوتیسم

ماساژ یک گزینه درمانی عالی در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان است زیرا نه تنها ماساژ درمانی در کلینیک دکترقولنج کم هزینه است. بلکه به تسهیل و تقویت پیوند قوی تر بین کودک و والدین کمک می کند. مزایای بسیاری که ممکن است از ماساژ درمانی حاصل شود عبارتند از: بهبود در الگوهای خواب. رفتار حین کار. ارتباط والدین و کودک. افزایش پاسخ‌های مثبت به لمس شدن. تعامل اجتماعی مثبت. مهارت‌های حرکتی. عملکرد حسی. عملکرد زبان. و به طور کلی. سلامتی. در خدمات ماساژ درمانی داده های علمی زیادی وجود دارد که از همه مزایا پشتیبانی می کند. اما نتایج همچنان می تواند در مورد هر کودک جداگانه متفاوت باشد.

فیزیوتراپی | یک راه درمانی موثر برای اوتیسم

فیزیوتراپی | یک راه درمانی موثر برای اوتیسم
دکتر قولنج

فیزیوتراپی  1 | یک راه درمانی موثر برای اوتیسم

مزایای خواب در درمان بیماران و کودکان اوتیسم

خوابیدن یک مسئله بسیار مهم در کلینیک دکترقولنج برای کودکان در هر سنی است و والدین می توانند پس از یک شب طولانی پیاده روی فرزندشان به اتاقشان به آن گواهی دهند! یک مطالعه انجام شده استفاده از لمس را در چندین خانواده با کودکان ASD معرفی کرد. نه تنها والدین پس از انجام آموزش لمسی احساس کنترل و نزدیکی بیشتری داشتند. بلکه درک والدین کودکان را به عنوان بهبود الگوهای خواب به دست آوردند. پس از دریافت انواع ماساژ درمانی drgholenj آرامش بیشتری داشت و برای لمس بازتر به نظر می رسید.

ماساژ درمانی و بهبود رفتارهای کودکان اوتیسم

کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم (ASD) اغلب می توانند با رفتارهای توجهی که بر رشد تعاملات اجتماعی و روابط با دیگران تأثیر می گذارد. مشکل داشته باشند. استیو سولومونز. دستیار معلم مدرسه و واحد تحقیقاتی Rectory Paddock در لندن. در مطالعه‌ای با هدف بررسی اینکه چگونه خدمات ماساژ درمانی رایحه درمانی می‌تواند رفتارهای توجه مشترک را افزایش دهد. شروع به بررسی این مسائل کرد. پاسخ کودکان از طریق معرفی رایحه ماساژ درمانی مشاهده شد. نتایج نشان می دهد که رفتارهای توجه مشترک کودکان در طول ماساژ رایحه درمانی و سایر تغییرات رفتاری مثبت افزایش یافته است.

بررسی آزمون های استاندارد در بهبود رفتارهای اوتیسم

آزمون‌های ماساژ درمانی drgholenj کاهش رفتارهای رایج اوتیسم. بهبود مهارت‌های حرکتی. عملکرد حسی. سلامت عمومی و رشد زبان در کودکان را نشان داد. استفاده از ماساژ طبی چیگونگ دو بار در هفته توسط پزشک و اضافه کردن ماساژ روزانه والدین به مدت پنج هفته این نتایج را ایجاد کرد. مطالعات متعدد نشان داده است که از طریق استفاده از ماساژ. کودکان مبتلا به ASD بهبودهایی در سرگردانی. زمان بیشتری برای نشان دادن رفتار در حین انجام کار. زمان کمتری برای نشان دادن پاسخ منفی به لمس شدن. و زمان کمتر مقاومت در برابر معلم نسبت به کودکان گروه کنترل مشاهده کرده‌اند. برخی دیگر استفاده از ماساژ درمانی را به عنوان راهی برای بهبود رفتار ارتباط اجتماعی در حین مشاهده بازی در مدرسه و مشکلات خواب کمتر در خانه تایید می کنند.

نتیجه | این امکان وجود دارد که ماساژ درمانی به اوتیسم کمک کند

با وجود تمام دلایل مستند برای شروع ماساژ. ملاحظاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. مشابه هر درمان پزشکی. مشاوره و راهنمایی یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی برای انواع ماساژ درمانی یک ضرورت است! نکات مهمی که هنگام ماساژ دادن کودک باید به خاطر بسپارید این است که همیشه از او اجازه بگیرید. مهم است که کودک را درگیر نگه دارید. علاوه بر این. ضربات ماساژ خود را برای کودک خود تنظیم کرده و با احتیاط انجام دهید. تماس چشمی برقرار کنید و به طور مداوم از سوالات کلامی و بصری در طول ماساژ درمانی drgholenj استفاده کنید.

فیزیوتراپی | آیا ماساژ به اوتیسم کمک کند؟

فیزیوتراپی | آیا ماساژ به اوتیسم کمک کند؟
دکتر قولنج

فیزیوتراپی  2 | آیا ماساژ به اوتیسم کمک کند؟

سئوالات متداول در خصوص و با مضمون کودکان اوتیسم

01 سوالات رایج در مورد اوتیسم چیست؟

  • اوتیسم چیست؟ …
  • علائم اولیه اوتیسم چیست؟ …
  • برخی از علائم اوتیسم که والدین و مراقبان می توانند به دنبال آن باشند چیست؟ …
  • تفاوت بین اوتیسم و اختلال آسپرگر چیست؟ …
  • آیا درمان هایی برای اوتیسم وجود دارد؟ …
  • آیا ماساژ درمانی برای اوتیسم وجود دارد؟

02 کودکان اوتیستیک بیشتر به چه چیزهایی نیاز دارند؟

اگرچه گاهی اوقات این امر می تواند چالش برانگیز به نظر برسد. اما مهم است که سه عامل بسیار ساده را که هر فرد مبتلا به ASD به آن نیاز دارد. بشناسید: ایمنی. پذیرش و احساس شایستگی.

03 آیا کودک اوتیستیک می تواند طبیعی باشد؟

در موارد شدید. یک کودک اوتیستیک ممکن است هرگز صحبت کردن یا تماس چشمی را یاد نگیرد. اما بسیاری از کودکان مبتلا به اوتیسم و سایر اختلالات طیف اوتیسم قادر به زندگی نسبتاً عادی با ماساژ درمانی هستند

اخبار فیزیوتراپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *