درد قفسه سینه | 06 نشانه که نباید برای این بیماری نادیده گرفت!

درد قفسه سینه در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان. خواه یک درد تیز یا مبهم یا ناراحتی دردناک باشد. دلیلی برای نگرانی فوری است. به عنوان یکی از علائم اصلی اورژانس های بهداشتی که قلب را درگیر می کند. مهم است که بدانیم درد قفسه فقط چیزی نیست که باید نادیده گرفته شود. گرچه همیشه باید برای درد به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. اما برای بیماران و عموم مردم خوب است که درک کنند که ممکن است تظاهرات معمول و غیر معمول برای بیماری قلبی وجود داشته باشد. شروع ناگهانی درد قفسه سینه همیشه دلیلی برای مراقبت فوری بهترین فیزیوتراپی در اصفهان دکترقولنج است. درد معمولی حمله قلبی در جلوی سمت چپ قفسه سینه یا زیر استخوان سینه قرار دارد این معمولاً یک احساس درد با شدت متوسط است.

فهرست تصاویر

فیزیوتراپی  1 | شایع ترین عوامل برای دردقفسه سینه

فیزیوتراپی  2 | علل مرتبط با ریه در ارتباط با درد قفسه

فیزیوتراپی  3 | درد قفسه پس از بروز علائم

تاریخ1402.04.31
عنواندرد قفسه سینه
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
زمان خوانش14 دقیقه

حملات قلبی از شایع ترین عوامل برای درد قفسه سینه

حملات قلبی که معمولاً از بسته شدن ناگهانی یکی از شریان‌های تأمین‌کننده عضله قلب ناشی می‌شوند. لزوماً مرتبط با اعمال فشار نیستند. چنین ناراحتی قفسه سینه نیاز به توجه فوری و مداخله احتمالی در تلاش برای جلوگیری از آسیب اضافی عضله قلب دارد. اختلال تدریجی خون رسانی از پلاک آترواسکلروتیک ممکن است باعث درد قفسه سینه شود که با فعالیت بدنی همراه است. این نیز نیاز به توجه فوری دکترقولنج بهترین فیزیوتراپی در اصفهان و پزشکی یک متخصص قلب. یک پزشک متخصص در تشخیص و درمان بیماری قلبی دارد. ناراحتی قفسه سینه همراه با اختلال در خون رسانی به قلب معمولاً به شرح زیر است:

• فشار یا سفتی در جلوی سمت چپ قفسه سینه یا زیر استخوان سینه
  • ناراحتی که ممکن است به پشت. گردن. فک. شانه چپ یا بازوی چپ تابیده شود
  • ممکن است یک دوره درد “لکنت” وجود داشته باشد که چند دقیقه طول بکشد. از بین برود و برگردد
  • ناراحتی با شدت متفاوت از احساس درد قفسه سینه خفیف تا شدیدتر
  • تنگی نفس. سرگیجه. غش کردن. یا حالت تهوع

فیزیوتراپی | شایع ترین عوامل برای دردقفسه سینه

فیزیوتراپی  1 | شایع ترین عوامل برای دردقفسه سینه

عوامل مهمی که در خطرات و افزایش حملات قلبی موثر است!

عوامل خطر بیماری قلبی. از جمله سیگار کشیدن. دیابت. فشار خون بالا. کلسترول بالا و سابقه خانوادگی همگی در شناسایی بیماران در معرض خطر مهم هستند. اما عدم وجود این عوامل احتمال ابتلا به حمله قلبی را از بین نمی برد. اشکال دیگری از درد قفسه سینه نیز وجود دارد که باعث نگرانی است و نیاز به مراقبت فوری دکترقولنج دارد. از جمله:

• التهاب اطراف قلب
  • لخته شدن خون در ریه ها
  • بیماری های ریوی مانند ذات الریه. فروپاشی ریه یا سرطان ریه در درد قفسه سینه

درد قفسه سینه در شرایط مرتبط با ریه اغلب با تنفس عمیق یا سرفه تشدید می شود.

هنگامی که هر گونه درد قفسه سینه را تجربه می کنید. در جستجوی مراقبت های پزشکی تاخیر نکنید. تلاش برای تشخیص خود و به تعویق انداختن مراجعه به اورژانس می‌تواند منجر به آسیب جدی قلبی یا حتی مرگ شود. خطراتی که می‌توان در صورت مراجعه فوری به مراقبت‌های پزشکی از آنها اجتناب کرد یا محدود کرد. همیشه ایمن بازی کنید و با 115 تماس بگیرید. اگر شما یا یکی از عزیزانتان درد قفسه سینه را تجربه می‌کنید. فوراً با پزشک خود تماس بگیرید و به نزدیک‌ترین مرکز drgholenj بروید. جایی که کارکنان آموزش دیده می‌توانند به رفع علل و درمان کمک کنند.

علل مرتبط با قلب در افزایش و تشدید درد در سینه

مشکلات قلبی اغلب باعث درد قفسه سینه می شود. بیماری عروق کرونر شایع ترین شکل بیماری قلبی در ایالات متحده است و باعث می شود خون کمتری به قلب شما جریان یابد. هنگامی که این اتفاق می افتد. ممکن است دردهای تیز و کوبنده ای را تجربه کنید که به عنوان آنژین شناخته می شود. این احساسات می توانند از قفسه سینه به سایر نواحی بدن مانند بازوها یا پشت شما سرایت کنند. حملات قلبی ممکن است وضعیت سلامتی باشد که افراد اغلب با درد قفسه سینه مرتبط هستند. در طول حمله قلبی. خون ممکن است به طور کامل نتواند به قلب شما جریان یابد. این می تواند احساس کند که سینه شما در حال له شدن یا فشرده شدن است. اگر این نوع درد قفسه سینه را احساس کردید. فوراً با 115 تماس بگیرید.

علل مرتبط با ریه در ارتباط با درد قفسه سینه چه می تواند باشد؟

اگر درد ریه را تجربه می کنید. احتمالاً درد قفسه را نیز احساس خواهید کرد. یکی از علل شایع پلوریت نامیده می شود. ریه های شما در یک غشای نازک پوشیده شده است و این غشاء می تواند ملتهب شود. هنگامی که التهاب پلوریت در درد قفسه سینه اتفاق می افتد. سرفه یا نفس عمیق می تواند باعث درد شدید و حساسیت در قفسه سینه شود. مانند قلب شما. برخی از دردهای مرتبط با ریه می توانند به مراقبت های پزشکی اورژانسی نیاز داشته باشند. آمبولی ریه یکی از این علل است. این وضعیت زمانی اتفاق می افتد که یک لخته خون در یکی از شریان های ریه شما تشکیل شود. تنگی نفس مهمترین عامل در drgholenj – همراه با سوزش. درد قفسه سینه – از علائم این بیماری است.

فیزیوتراپی | علل مرتبط با ریه در ارتباط با درد قفسه

فیزیوتراپی  2 | علل مرتبط با ریه در ارتباط با درد قفسه

علل مرتبط با استرس برای افزایش درد در بیماران مرتبط

وقتی استرس دارید یا مضطرب هستید. ممکن است به شدت احساس ترس. نگرانی و بی قراری کنید. این احساسات می تواند احساس سفتی در قفسه سینه شما ایجاد کند که نفس کشیدن را دشوار می کند. اضطراب شدید می تواند باعث حمله پانیک شود که دوره ای از نگرانی یا ترس شدید است. در طول حمله پانیک. درد قفسه سینه می‌تواند ناشی از تپش قلب. تنگی نفس و احساس خفه شدن باشد.

هضم غذا این امکان را دارد که به رشد این بیماری کمک کند؟

سیستم گوارش شما شامل کبد. معده. لوزالمعده و روده است. در حالی که این اندام های شکمی مسئول پردازش غذایی که می خورید هستند. می توانند درد قفسه سینه ایجاد کنند. سوزش سر دل زمانی اتفاق می‌افتد که اسید از معده بالا می‌آید و وارد مری می‌شود. هنگامی که اسید با بافت مری شما تماس پیدا می کند. باعث ایجاد احساس سوزش در قسمت بالایی قفسه سینه و گردن می شود. سایر اختلالات گوارشی نیز می توانند باعث درد شوند. لوزالمعده شما اندامی است که آنزیم های گوارشی را ایجاد می کند که غذایی را که می خورید تجزیه می کند. این اندام می تواند ملتهب شود. که وضعیتی به نام پانکراتیت شناخته می شود. هنگامی که این تورم اتفاق می افتد. می تواند باعث درد قفسه سینه و کمر شود که هنگام غذا خوردن بدتر می شود.

نتیجه با درد قفسه سینه در ابتدای امر چه باید کرد؟

درد قفسه می‌تواند ناشی از علل متعددی باشد. از جمله عفونت‌های تنفسی. بیماری‌های قلبی. التهاب عضلانی یا اسکلتی. اختلالات گوارشی و حتی اضطراب باشد. برای تشخیص دقیق علت درد قفسه سینه و درمان آن. بهتر است به پزشک مراجعه کنید. در صورتی که درد شدید و ناگهانی باشد. بهتر است به سرعت به اورژانس مراجعه کنید. در غیر این صورت. بهتر است به پزشک خود مراجعه کرده و در حین ملاقات با وی. علائم و نشانه‌های دیگری که ممکن است با درد قفسه سینه همراه باشد را به وی بگویید. drgholenj می‌تواند با انجام بررسی‌های فیزیکی و تشخیصی مانند الکتروکاردیوگرام (ECG). آزمایشات خون. ایکوکاردیوگرافی (Echocardiography) و غیره. تشخیص دقیق علت درد قفسه سینه را بررسی کرده و به شما درمان مناسب را تجویز خواهد کرد.

فیزیوتراپی | درد قفسه پس از بروز علائم

فیزیوتراپی  3 | درد قفسه پس از بروز علائم

سوالات متداول در خصوص و با مضمون درد قفسه سینه

01 درد قفسه سینه چه عللی دارد؟

این درد می‌تواند ناشی از علل متعددی باشد. از جمله عفونت‌های تنفسی. بیماری‌های قلبی. التهاب عضلانی یا اسکلتی. اختلالات گوارشی و حتی اضطراب باشد.

02 چه علائمی ممکن است با درد قفسه سینه همراه باشد؟

درد ممکن است با علائم دیگری همراه باشد. از جمله درد در دست و گردن. تنگی نفس. تعریق. تپش قلب. سرگیجه. افت فشار خون. تهوع و استفراغ. اسهال. تب و غیره.

03 آیا درد قفسه سینه همیشه نشانه مشکلات قلبی است؟

خیر. درد ممکن است ناشی از مشکلات متعددی باشد. اما درد شدید و ناگهانی همراه با علائم دیگر مانند تنگی نفس. تعریق و تپش قلب. ممکن است نشانه مشکلات جدی قلبی باشد و احتیاط شود.

اخبار فیزیوتراپی