بهترین فیزیوتراپی در اصفهان و انواع روش های فیزیوتراپی کدام است؟

فیزیوتراپی در اصفهان | دکتر قولنج | drgholenj

فیزیوتراپی در اصفهان | دکتر قولنج | drgholenj


بهترین فیزیوتراپی در اصفهان یک روش درمانی برای بیماری های عصبی-عضلانی اسکلتی با استفاده از جریان های الکتریکی، تمرینات ورزشی، وسایل مکانیکی، مانورهای دستی و سایر عوامل فیزیکی است. این روش ها از تجهیزاتی مانند جریان الکتریکی، ورزش، اشعه مادون قرمز یا فرابنفش، گرما و نور استفاده می کنند. فیزیوتراپی شاخه ای از پزشکی است که هدف اصلی آن پیشگیری از بیماری، درمان، توانبخشی، بهبود سلامت و کیفیت زندگی افراد است. برای انجام انواع فیزیوتراپی با شماره های موجود در سایت drgholenj تماس بگیرید.

فهرست مطالب

فیزیوتراپی برای مغز و اعصاب به چه شکلی انجام می شود؟

انواع روش های فیزیوتراپی بیماری های قلبی عروقی و تنفسی

انواع فیزیوتراپی بیماری های روماتیسمی و پوستی

درمان فیزیوتراپی بیماری های استخوانی و آسیب های ورزشی

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان در موارد سوختگی  !

فیزیوتراپی برای زنان با چه مشکلاتی رو به رو می شود؟

نتیجه گیری بر روش های رایج درمان بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

فهرست تصاویر

شکل 1: انواع روش های درمان فیزیوتراپی

شکل 2: فیزیوتراپی در موارد سوختگی

عنوانبهترین فیزیوتراپی در اصفهان
دپارتماناوج شید
نویسندهاوج شید
تعداد کلمات930
زمان مطالعه9 دقیقه

فیزیوتراپی برای مغز و اعصاب به چه شکلی انجام می شود؟

آسیب به بدن باعث بروز مشکلات و مشکلاتی می شود که کار فرد و اطرافیان او را تحت تاثیر قرار می دهد. قدرت عضلانی بسیار کم، مشکل در حفظ تعادل، ضعف عضلانی، بی اشتهایی و غیره. اما پزشکان برای بهبود این مشکلات تلاش می کنند. افرادی که مشکلات مزمن دارند و برای مدت طولانی با این مشکلات روبرو هستند، داشتن تیم ریکاوری مجرب برای بهبود محدودیت های فرد در هر لحظه ضروری است. که بهترین فیزیوتراپی در اصفهان دکتر قولنج این ویژگی ها را دارد.  فیزیوتراپیست ها با طراحی مناسب ترین برنامه درمانی که شرایط فرد و محیط را در نظر می گیرد، می توانند وضعیت عملکردی فرد را در بهترین حالت حفظ کنند یا روند بیماری را کاهش دهند.

انواع فیزیوتراپی بیماری های قلبی عروقی و تنفسی

بسیاری از بیماری ها می توانند به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر سیستم قلبی عروقی و تنفسی فرد تأثیر بگذارند. فیزیوتراپیست با آموزش تنفس صحیح، کمک به تخلیه ترشحات، حمایت از فعالیت بدنی مناسب و آموزش روش های درمان علائم فرد به سلامت قلب و تنفس فرد کمک می کند. یکی از شایع ترین مشکلات عروقی غدد لنفاوی است و وظیفه اصلی فیزیوتراپیست در مرکز بهترین فیزیوتراپی در اصفهان در این موارد علاوه بر اقدامات درمانی، به حداقل رساندن تورم و کاهش خطر عفونت و نرم شدن بافت فیبری است. در شکل 1: انواع روش های درمان فیزیوتراپی را می بینید.

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان | فیزیوتراپی پارگی مینیسک زانو دراصفهان

شکل 1: انواع روش های درمان فیزیوتراپی

انواع فیزیوتراپی بیماری های روماتیسمی و پوستی

پوکی استخوان، آرتریت روماتوئید و استئوآرتریت از شایع ترین بیماری های روماتیسمی هستند.. با توجه به شرایط بیمار، فیزیوتراپیست از درمان دستی، درمان الکتریکی و حرارتی و تمرینات مناسب برای کاهش التهاب، کاهش درد، بهبود قدرت عضلانی و سایر مشکلات بیماری استفاده می کند. فیزیوتراپیست در مجموعه بهترین فیزیوتراپی در اصفهان ها همچنین از طریق الکتروتراپی (به عنوان مثال استفاده از اشعه ماوراء بنفش) برای بیماری های پوستی مانند پسوریازیس به حفظ سلامت پوست بیمار کمک می کنند.

درمان فیزیوتراپی بیماری های استخوانی و آسیب های ورزشی

شکستگی ها، آسیب های تاندون، تعویض مفصل و … شرایط ارتوپدی هستند که هر کدام مراحل توانبخشی خاص خود را دارند. به عنوان مثال، پس از جراحی تعویض مفصل زانو، فیزیوتراپ با دانستن محل برش ها و روند بازسازی بافت، محدودیت های عملکردی بیمار پس از جراحی را کاهش می دهد و کیفیت زندگی او را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. انواع فیزیوتراپی را در مرکز drgholenj دریافت کنید.

بهترین فیزیوتراپی در اصفهان در موارد سوختگی  !

تورم مفاصل و بافت های اطراف و در صورت عدم درمان مناسب، بدشکلی مفصل.، مشکلات تنفسی ناشی از استنشاق گازهای سمی و دود، جای زخم و… همگی از عوارض سوختگی هستند. انواع فیزیوتراپی فیزیوتراپیست ها در بیمارانی که دچار سوختگی شده اند. مانند راه هوایی را پاک کنید، از تغییر شکل مفصل جلوگیری کنید و حرکت مفصل را حفظ کنید، قدرت عضلانی را حفظ کنید، طول بافت را حفظ کنید، جای زخم را کاهش دهید و به حداکثر عملکرد پیگیری فردی دست یابید. در شکل 2: فیزیوتراپی در موارد سوختگی مشاهده می کنید.

بهترین فیزیوتراپی دراصفهان

شکل 2: فیزیوتراپی در موارد سوختگی

فیزیوتراپی برای زنان با چه مشکلاتی رو به رو می شود؟

بارداری در زنان با تغییر وضعیت اعضای بدن نسبت به یکدیگر همراه است. که در برخی از زنان با مشکلاتی همراه است. فیزیوتراپیست ها در تیم دکتر قولنج می توانند آموزش های لازم برای بارداری و زایمان را به زنان باردار ارائه دهند، حرکات ورزشی ایمن و مناسب را با شرایط آنها تعیین کنند. و مشکلات اسکلتی عضلانی را که در برخی موارد پس از بارداری برای زنان ایجاد می شود، شناسایی و درمان کنند. برای درمان بهترین فیزیوتراپی در اصفهان یا در موارد بی اختیاری ادرار، فیزیوتراپیست ها با تقویت عضلات کف لگن به بهبود کنترل فرد کمک می کنند. انواع فیزیوتراپی و روش های درمانی را در مرکز دکتر قولنج دریافت کنید.

نتیجه گیری بر روش های رایج درمان بهترین فیزیوتراپی در اصفهان

از جمله رایج ترین روش های درمانی در فیزیوتراپی می توان به الکتروتراپی (به عنوان مثال استفاده از برق، جریان های مغناطیسی، اولتراسوند، لیزر و غیره)، درمان دستی (شامل تعدادی از تکنیک های دستی با هدف کاهش درد)، درمان – ورزش (از جمله). یک سری تمرینات برای هر فرد) و آب درمانی (کاهش وزن بدن در آب که وزن مفاصل را کاهش می دهد و فشار کمتری به مفاصل وارد می کند که در بیماری های مفصلی مانند آرتریت بسیار مهم است. انواع فیزیوتراپی با بهترین امکانات را در مرکز drgholenj دریافت نمایید.

اخبار فیزیوتراپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *