هزینه فیزیوتراپی | 06 عنوان برای درمان خانگی زانو درد با ورزش درمانی!

هزینه فیزیوتراپی | 06 عنوان برای درمان خانگی زانو درد با ورزش درمانی! دکتر قولنج

در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان به گفته دکترقولنج بیشتر آسیب‌های زانو به دلیل آسیب به زانو در اثر کشش، پیچش یا فشار دادن آن از یک جهت خاص اتفاق می‌افتد. نحوه تسکین زانو درد با ورزش بستگی به شدت آسیب زانو و محل قرارگیری آن دارد. نوع درمان‌هایی که معمولاً با آسیب‌های زانو درگیر می‌شوند شامل پوشش‌های فشاری، استراحت، یخ، بلند کردن ارتفاع، داروهای ضد التهابی، فیزیوتراپی و ورزش است. جراحی تنها پس از کاهش تورم و التهاب به عنوان آخرین راه حل قبل از بهترین فیزیوتراپی در اصفهان و هزینه فیزیوتراپی پیشنهاد می شود.

فهرست تصاویر

فیزیوتراپی  1 | تقویت عضلات کمک  به زانوی آسیب

فیزیوتراپی  2 | درمان خانگی برای زانو درد

تاریخ1402.04.17
عنوانهزینه فیزیوتراپی
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
زمان خوانش00:10:11

تقویت عضلات چه کمکی به زانوی آسیب دیده خواهد کرد

به گفته دکترقولنج در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان تقویت عضلات اطراف زانوی آسیب دیده به بازیابی ثبات و انعطاف پذیری آن کمک می کند، با تمرکز تمرینات بسته به محل آسیب. تمرینات ورزشی می تواند در چندین ناحیه اعمال شود – همسترینگ (پشت ران). گوساله؛ لگن مچ پا یا عضله چهار سر ران (عضلات پشت ران). تمرینات برای تسکین زانو درد را می توان در خانه بدون هزینه فیزیوتراپی یا دفاتر فیزیوتراپی مانند دکترقولنج ، باشگاه های ورزشی، مراکز تناسب اندام، کلینیک ها یا بیمارستان ها انجام داد.

فیزیوتراپی  1 | تقویت عضلات کمک  به زانوی آسیب

مراحل توانبخشی با توجه به هزینه فیزیوتراپی چگونه باید طی شود؟

هدف از مراحل اولیه توانبخشی بدون نطر گرفتن هزینه فیزیوتراپی زانو دستیابی به دامنه حرکتی کامل مفصل زانو است. اما زانو تنها بخشی از بدن نیست که تحت تاثیر قرار می‌گیرد، زیرا توانبخشی شامل یک حالت پیشرونده تمرینات از زانو تا لگن تا تقویت مچ پا است. به گفته drgholenj این شامل تمرینات کافی است که تعادل و ثبات فرد را همراه با بهبود زانو درد بهبود می بخشد. تقویت ناحیه زانو در اثر آسیب های ناشی از کار یا ورزش، که تحت تأثیر فعالیت های شخصی فرد قرار گرفته است، باید انجام شود تا از آسیب بیشتر به همان ناحیه جلوگیری شود.

تسکین درد با تمرکز بر هزینه فیزیوتراپی تا چه زمانی طول می کشد

به طور کلی، تسکین درد زانو با ورزش حدود دو تا چهار هفته قبل از بازگشت به فعالیت های عادی طول می کشد. با این حال، حفظ حداکثر ثبات زانو با تمرینات بیشتر یا فیزیوتراپی با توجه به هزینه فیزیوتراپی ممکن است بیشتر طول بکشد. بدیهی است که تمام آسیب های زانو هرگز نمی توانند یکسان درمان شوند. برخی ممکن است با تمرینات موفق باشند، بسته به عوامل مختلفی:

• چه نوع آسیبی برای زانو اتفاق افتاده است
  • میزان آسیب وارده به زانو چقدر است
  • سبک زندگی پس از فیکس شدن زانو چگونه خواهد بود – ورزش یا فعالیت های روزانه؟
  • آیا بیمار به دلیل آسیب دیدگی زانو در صورت نیاز به تغییر یا اصلاح سبک زندگی خود تمایل دارد؟
  • انگیزه قوی از طریق توانبخشی زانو برای تقویت زانو مورد نیاز است.

استراحت از فعالیت زیاد زانو هنگام انجام تمرینات زانو

کاهش فعالیت بدنی هنگام زندگی با زانو درد به بهبود زانو با درد کمتر با کمترین هزینه فیزیوتراپی کمک می کند. به گفته drgholenj از کارهایی مانند دویدن و ورزش کردن باید اجتناب شود زیرا تاکید بیشتری بر روی زانو و پاهای آسیب دیده می شود. ورزش‌های همراه با زانو درد باید با فعالیت‌های کم‌ضربه – شنا، تمرین بیضوی بدون ضربه، استفاده از کفش‌های مناسب یا درج‌های نگهدارنده قوس، ترکیب شوند.

چگونه باید در خانه مفصل آسیب دیده را تمرین داد

ورزش مفصل زانو ممکن است به یخ زدن زانوها تا 20 دقیقه پس از دوره تمرین نیاز داشته باشد. برای کاهش درد زانو، یخ همچنین برای تسریع بهبودی عضلات و بافت‌های ناحیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای نگه داشتن یخ می توان از روکش های الاستیک استفاده کرد. کفش برای افرادی که آسیب زانو دارند نیز مهم است. کفش های دویدن یا کفش های پیاده روی با کفش های معمولی معمولی متفاوت ساخته می شوند. برخی از افراد از تکیه گاه قوس قرار داده شده در کفش استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به استفاده از بریس ها یا تکیه گاه های موقت تا زمان بهبودی زانو با پایین آوردن هزینه فیزیوتراپی داشته باشند.

نتیجه این که برای درمان خانگی چه روندی را باید طی کرد

تمرینات برای تسکین زانو درد باید هر بار چند دقیقه با توجه به هزینه فیزیوتراپی انجام شود. همچنین انجام آنها دو بار در روز خوب است. تمرینات توسط یک پزشک یا فیزیوتراپیست همراه با دستورالعمل هایی در مورد استفاده و مدت زمان انجام می شود. بیشتر شامل تمرینات چهارگانه است، زیرا عضلات جلوی ران فرد را بسیار قوی تر می کند. به عقیده drgholenj این مهم است زیرا جلوی کاسه زانو و حرکات آن را کنترل می کند.

فیزیوتراپی | درمان خانگی برای زانو درد

دکتر قولنج

فیزیوتراپی  2 | درمان خانگی برای زانو درد

سوالات متداول در خصوص و با مضمون هزینه فیزیوتراپی زانو درد

01 چقدر هزینه فیزیوتراپی زانو درد است؟

هزینه فیزیوتراپی زانو درد ممکن است متفاوت باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله موقعیت جغرافیایی، تخصص و تجربه فیزیوتراپیست، مدت زمان جلسات، و نوع بیمه یا برنامه سلامتی که شما دارید. در هر صورت، هزینه فیزیوتراپی ممکن است بین 50 تا 150 دلار برای هر جلسه باشد.

02 آیا بیمه ها هزینه فیزیوتراپی زانو درد را پوشش می‌دهند؟

بله، بسیاری از بیمه ها هزینه های مربوط به فیزیوتراپی زانو درد را پوشش می‌دهند. با این حال، تحت تأثیر نوع بیمه و شرایط خاصی که بیمه شما ارائه می‌دهد قرار می‌گیرید. قبل از شروع درمان، بهتر است با شرکت بیمه خود تماس بگیرید و جزئیات پوشش هزینه ها را دریافت کنید.

03 چند هزینه فیزیوتراپی برای درمان زانو درد معمولاً نیاز است؟

تعداد جلسات فیزیوتراپی برای درمان زانو درد بستگی به شدت و نوع درد، علت آن، تاریخچه بیماری، و وضعیت فرد می‌تواند داشته باشد. معمولاً برای رسیدن به نتایج مطلوب، چندین جلسه درمانی لازم است. ممکن است به طور مداوم در حین فرایند بهبودی، جلسات انجام شود و سپس به صورت پیوسته یا پروفیلکتیک برای حفظ وضعیت خوب ادامه یابد

اخبار فیزیوتراپی