فیزیوتراپی آرنج در منزل | 06 عنوان برای آب درمانی سالمندان و فوایدش!

06 عنوان برای آب درمانی سالمندان و فوایدش!

فیزیوتراپی آرنج در منزل | 06 عنوان برای آب درمانی سالمندان و فوایدش! دکتر قولنج


فیزیوتراپی آرنج در منزل | آب درمانی دکترقولنج در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان از واژه های یونانی «هیدرو» به معنای آب و «تراپیا» به معنای درمان گرفته شده است. اولین استفاده از آن به 1500 سال قبل از میلاد برمی گردد. زمانی که هندوها از آب برای درمان تب استفاده می کردند. در حدود 500 سال قبل از میلاد. زمانی که یونانی ها و رومی ها از حمام برای اهداف بهداشتی. بهداشتی و تفریحی استفاده می کردند. استفاده از آن بیشتر پیشرفت کرد. استفاده از آب درمانی پس از سقوط امپراتوری روم کاهش یافت و استفاده از حمام های عمومی ممنوع شد. سپس در قرن هفدهم دوباره تأسیس شد. با این حال. تا سال 1920. زمانی که تانک هابارد اختراع شد. استفاده از تمرینات درمانی استخر واقعاً آغاز شد.

فهرست تصاویر

فیزیوتراپی  1 | آسیب دیدگی و آب درمانی

فیزیوتراپی  2 | آب درمانی می تواند یک راهکار مناسب باشد

تاریخ1402.04.19
عنوانفیزیوتراپی آرنج در منزل
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات1160
زمان خوانش00:12:00

چرا در صورت آسیب دیدگی آب درمانی برای سالمند مفید است؟

آب درمانی روشی عالی در بهترین فیزیوتراپی در اصفهان برای درمان افرادی است که برای آسیب فیزیوتراپی آرنج در منزل را انتخاب کرده اند. با کاهش نیروهای فشاری مفاصل به کاهش فشار روی مفاصل کمک می کند (زیرا نیروی گرانشی کمتری برای انجام تمرینات در آب در مقابل انجام تمرینات در خشکی وجود دارد). علاوه بر این. به کاهش هر گونه تورم در اطراف ناحیه آسیب دیده کمک می کند. در کلینیک دکترقولنج به این معنی است که هر دامنه اولیه تمرینات حرکتی را می توان در یک محیط حمایتی انجام داد و بنابراین برای آسیب هایی که بر توانایی راه رفتن افراد تأثیر گذاشته است فوق العاده است. آب درمانی به بهبود دامنه حرکتی و انعطاف پذیری کمک می کند و مزایای آن را واقعا می توان احساس کرد. علاوه بر این. آب درمانی اجازه می دهد تا ورزش بدون درد انجام شود و حتی مشخص شده است

درد و اسپاسم عضلانی پس از جلسات فیزیوتراپی آرنج در منزل دکترقولنج را کاهش می دهد. همچنین مشخص شده است که تعادل. هماهنگی و حس عمقی را بهبود می بخشد. که همگی جنبه هایی هستند که برای جلوگیری از آسیب مجدد ضروری هستند. از طریق استفاده از آب درمانی. بیماران می توانند زودتر به انجام فعالیت های زمینی برگردند. بنابراین واقعاً این مرحله را پل می کند که قادر به انجام کارهای بسیار کمی برای انجام کارهای بیشتر است. مزیت اصلی آب درمانی حاصل از تمرین شخصی من از این روش بهترین فیزیوتراپی در اصفهان. تأثیر روانی آن بر بیماران است. این واقعاً به افراد کمک می کند تا نسبت به مقابله با آسیب خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند

فیزیوتراپی | آسیب دیدگی و آب درمانی

فیزیوتراپی | آسیب دیدگی و آب درمانی
دکتر قولنج

فیزیوتراپی  1 | آسیب دیدگی و آب درمانی

درمان مرطوب در فیزیوتراپی آرنج در منزل جگونه و با چه ترتیبی انجام می شود

رهایی از ورم مفاصل و فیزیوتراپی آرنج در منزل ممکن است فقط به اندازه یک آب پاشیده شود. مطالعه‌ای که توسط گروهی از محققان ژاپنی بر روی تأثیرات آب یا آب درمانی بر روی بیماران مبتلا به این بیماری انجام شد. شواهد قطعی نشان داد که ورزش در این شرایط خاص می‌تواند مفاصل را بهبود بخشد و درمان مناسبی برای مبتلایان به این بیماری است.

علم جگونگی این نوع درمان را به وضوح بیان می کند

از طریق آب درمانی drgholenj و انواع آن. بدن حمایت کافی از آب را تجربه می کند و در عین حال درجات سالمی از مقاومت مایع برای بیدار کردن مفاصل و عضلات و تسهیل گردش خون. تقویت عضلات و افزایش استقامت به او داده می شود. بر اساس این مطالعه. این تمرینات همچنین خلق و خو و خواب بهتر. افزایش حس خوب. بهبود دریافت اکسیژن. انعطاف پذیری بیشتر. از دست دادن چربی اضافی بدن. افزایش چابکی و علاقه به ورزش عمومی را در بیماران ایجاد می کند. در مقایسه با سایر بیمارانی که تحت درمان قرار نگرفتند. گروهی که تحت تمرینات آب گرم و فیزیوتراپی آرنج در منزل قرار گرفتند نیز هیچ آسیب مرتبط با ورزش را تجربه نکردند.

گزینه های فراوان برای این درمان و انواع مشابه آن وجود دارد

برای افراد مبتلا به آرتریت. گزینه های زیادی برای استفاده از تمرین برای تسکین مفاصل سفت و غضروف ها وجود دارد. فیزیوتراپیست ها اکنون آب درمانی را ارائه می دهند که در آن استخر تا حدود 34 درجه سانتی گراد گرم می شود. همچنین ممکن است تمرینات آبی ملایم را در مراکز تفریحی و تناسب اندام بیابید که برخی از آنها برنامه های فیزیوتراپی آرنج در منزل مخصوصاً برای افراد مسن یا معلول دارند. در نهایت. یک نسخه ملایم از آکواروبیک نیز برای بهبود تناسب اندام عمومی وجود دارد.

یادآوری های ایمنی برای این نوع درمان و فیزیوتراپی آرنج در منزل

مانند هر آموزش دیگری. به یاد داشته باشید که با مشاور پزشکی خود مشورت کنید. همچنین توصیه می شود با سرعت ملایم تر شروع کنید. اگر مبتدی هستید و بدنتان هنوز با سختی های تمرین drgholenj  سازگار نشده است. نیازی به ماندن طولانی مدت در آب نیست. اگر احساس سرگیجه یا درد دارید. استراحت کنید. همیشه مقدار زیادی آب بنوشید تا خود را به خوبی هیدراته نگه دارید. در حالی که تمرینات آب گرم فواید مهمی در تسکین و درمان آرتروز دارند. مکمل این روش با یک رژیم غذایی متعادل. زندگی سالم و مشاوره با یک متخصص فیزیوتراپی آرنج در منزل همیشه مهم است.

نتیجه گیری آیا آب درمانی می تواند یک راهکار مناسب باشد

آب درمانی یک ابزار بسیار قدرتمند در فیزیوتراپی آرنج در منزل است که یک روش درمانی واقعاً مفید است. به ویژه بلافاصله پس از آسیب. تحقیقات گسترده‌ای از آن پشتیبانی می‌کند تا راهی عالی برای افراد آسیب دیده برای پیشرفت سریع با تمرین‌های زمینی باشد. بیشتر از زمانی که تمرین‌های زمینی  drgholenj را به تنهایی انجام دهند. همچنین برای شرایط آرتروز فوق العاده است و اکنون برای درمان حیوانات و همچنین انسان ها با اثرات خارق العاده استفاده می شود.

فیزیوتراپی | آب درمانی می تواند یک راهکار مناسب باشد

فیزیوتراپی | آب درمانی می تواند یک راهکار مناسب باشد
دکتر قولنج

فیزیوتراپی  2 | آب درمانی می تواند یک راهکار مناسب باشد

سوالات متداول در خصوص این روش درمانی فیزیوتراپی آرنج در منزل

01 مزایای چند جلسه آب درمانی چیست؟

از آنجایی که مزیت اصلی آب درمانی روده بزرگ افزایش ایمنی است. توصیه ما این است که چهار بار در سال همزمان با هر تغییر فصل. تحت درمان قرار بگیرید.

02 عوارض آب درمانی چیست؟

اگر درمان به درستی انجام شود. اکثر آب درمانی به طور کلی بی خطر هستند. افراد مختلف ممکن است به طول و شدت درمان واکنش متفاوتی نشان دهند. برخی از افراد ممکن است سردرد. درد و ناراحتی. مشکلات خواب. حالت تهوع. سردی و غش داشته باشند.

03 مراقبت های بعد از آب درمانی چیست؟

بلافاصله پس از دریافت آب درمانی کولون. مهم است: نوشیدن مقدار زیادی مایعات (آب تصفیه شده. آب میوه ها. دمنوش های گیاهی و مایعات الکترولیتی). ظرف چند ساعت آینده یک سوپ سبزیجات سالم بخورید. بلافاصله پس از درمان از خوردن سبزیجات خام خودداری کنید.

اخبار فیزیوتراپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *