درد قفسه سینه | 04 عنوان برای تمرینات فیزیوتراپی برای درمان قفسه سینه!

درد قفسه سینه | 04 عنوان برای تمرینات فیزیوتراپی برای درمان قفسه سینه! دکتر قولنج

درد قفسه سینه | در دکتر قولنج فیزیوتراپی مهمترین برنامه بهترین فیزیوتراپی در اصفهان است که می تواند درد و التهاب فیزیکی را بدون نیاز به داروهای تهاجمی. دارو یا جراحی از بین ببرد یا به میزان قابل توجهی کاهش دهد. بخش مهمی از مراقبت های پس از جراحی. به ویژه در ارتوپدی است. فیزیوتراپی برای توانبخشی سکته ضروری است. همچنین برای افرادی که از سایر اختلالات عصبی مانند بیماری پارکینسون و اختلالات دژنراتیو مانند دیابت و استئوآرتریت رنج می برند موثر است. از طریق یک سری برنامه های تناسب اندام و تمرینات برای تقویت تعادل. وضعیت و حرکت خود. می توانیم روند بهبودی را تسریع کنیم. یکی از حوزه های مهم بهترین فیزیوتراپی در اصفهان در کلینیک دکتر قولنج . درمان قفسه سینه است که به افراد مبتلا به مشکلات تنفسی و تنفسی می پردازد.

فهرست تصاویر

فیزیوتراپی  1 | درمان درد سینه در اصطلاح پزشکی

فیزیوتراپی  2 | تمرینات فیزیوتراپی برای درد سینه

تاریخ1402.04.24
عنواندرد قفسه سینه
نویسندهsir vahid ebrahimi
دپارتماناوج شید
زمان خوانش00:10:00

تعریف درمان درد قفسه سینه در اصطلاح پزشکی چیست؟

درمان قفسه سینه درمانی است که تنفس را بهبود می بخشد و عملکرد سیستم تنفسی ما را بهبود می بخشد. این کار برای گسترش نواحی قفسه سینه برای تنفس آسان و کنترل شده و خارج کردن ترشحات از ریه ها به طور غیرمستقیم انجام می شود که مانع از روند تنفس می شود. افرادی که از مشکلات تنفسی. بیماری مزمن انسدادی ریه. ذات الریه و غیره رنج می برند می توانند از این نوع درمان بهره مند شوند. درناژ قفسه سینه. ضربه قفسه سینه. تنفس عمیق. سرفه. لرزش قفسه سینه و تمرینات حرکتی درد قفسه سینه از جمله اقداماتی در کلینیک دکتر قولنج هستند که بخشی از بهترین فیزیوتراپی در اصفهان قفسه سینه هستند.

فیزیوتراپی | درمان درد قفسه سینه در اصطلاح پزشکی

دکتر قولنج

فیزیوتراپی  1 | درمان درد قفسه سینه در اصطلاح پزشکی

تمرینات حرکتی درد قفسه سینه . به عنوان بخش مهمی از فیزیوتراپی قفسه سینه.

در کلینیک drgholenj این ها تمریناتی هستند که از لحظات فعال تنه و اندام ها با تنفس عمیق استفاده می کنند. این کار برای بهبود تحرک شانه ها و دیواره قفسه سینه به منظور تسهیل تنفس بدون زحمت انجام می شود. در برخی موارد مشاهده شده است که فردی که دچار کشش یا سفتی عضلات تنه در یک طرف بدن است. نمی تواند آن ناحیه از قفسه سینه را در طول تنفس به طور مطلوب منبسط کند. تمرینات فیزیوتراپی درد قفسه سینه که این عضلات را با تنفس عمیق کشش می دهد. می تواند عبور هوا را بهبود بخشد و منجر به افزایش تهویه در آن قسمت از قفسه سینه شود.

کاری که یک فیزیوتراپیست در این مورد باید انجام دهد چیست؟

فیزیوتراپیست کلینیک drgholenj انقضای کنترل شده درد قفسه سینه را تقویت کند. یکی از راه‌های انجام این کار این است که بیمار را در ناحیه لگن به سمت جلو هدایت کنید یا ستون فقرات را در طول فرآیند بازدم (بازدم) خم کنید. این حرکت احشاء را به طور موثری به داخل دیافراگم می‌برد که بازدم آسان را تسهیل می‌کند.

در اینجا تمرینات فیزیوتراپی برای درد قفسه سینه آورده شده است:

1. به حرکت درآوردن قسمت فوقانی قفسه سینه و کشش سینه ها: بیمار را با دستان در پشت سر بر روی صندلی بنشینید.
  2. برای تحرک قسمت بالایی درد قفسه سینه و شانه ها: در حالی که بیمار بر روی صندلی نشسته است. او را مجبور کنید که هر دو دست خود را به صورت دو طرفه تا 180 درجه بالای سر. در حین استنشاق بکشید. پس از این کار. از فرد بخواهید از ناحیه باسن به جلو خم شود و سعی کنید هنگام بازدم. زمین را لمس کند.
  3. برای حرکت دادن یک طرف قفسه سینه: در حالی که بیمار روی صندلی نشسته است. از او بخواهید که از سمت کشیده خم شود تا سفتی آن برطرف شود و آن ناحیه از قفسه سینه در حین استنشاق باز شود. از بیمار بخواهید در حالی که به سمت سفت خم شده است. مشت خود را به ناحیه جانبی درد قفسه سینه فشار دهد و نفس خود را خارج کند. از بیمار بخواهید بازو را در نزدیکی سمت راست قفسه سینه بالای سر بالا بیاورد و از او بخواهید که از این سمت کشیده خم شود. این کار باعث کشیدگی بافت های سفت قفسه سینه می شود و به آن ناحیه اجازه می دهد تا بهتر منبسط شود.
  4. در تمرینات کلینیک drgholenj برای افزایش بازدم یا بازدم از طریق تنفس عمیق: از بیمار بخواهید که باسن و زانوها را کمی خم کند و نفس بکشد. سپس او را وادار کنید هر دو زانو را یکی یکی به سمت قفسه سینه بکشد. در حالی که نفس خود را بیرون می دهد. این امر ناحیه شکم را به داخل دیافراگم هل می دهد و منجر به بازدم بهتر برای درد قفسه سینه می شود.

فیزیوتراپی | تمرینات فیزیوتراپی برای درد قفسه سینه

دکتر قولنج

فیزیوتراپی  2 | تمرینات فیزیوتراپی برای درد قفسه سینه

سوالات متداول در خصوص و با مضمون تمرینات قفسه سینه

01 درد قفسه سینه چقدر طول می کشد؟

درد قفسه سینه می تواند تیز یا مبهم باشد. ممکن است احساس سفتی یا درد داشته باشید. یا ممکن است احساس کنید چیزی در حال له کردن یا فشردن سینه شماست. درد در قفسه سینه می‌تواند چند دقیقه یا چند ساعت طول بکشد.

02 چه مدت باید بگذارم درد قفسه سینه طول بکشد؟

اگر درد قفسه سینه شما بیش از چند دقیقه طول کشید یا شدیدتر شد. منتظر نمانید. بلافاصله با 115 تماس بگیرید.

03 برای درد قفسه سینه چه سوالاتی باید پرسید؟

• سوالاتی با هدف شناسایی بیمار مبتلا به ACS احتمالی:
  • دردت کجاست؟
  • آیا جای دیگری می رود؟
  • کی شروع شد؟
  • چقدر طول کشیده است؟
  • چقدر بد است؟
  • آیا چیزی آن را بهتر یا بدتر می کند؟
  • آیا دارویی برای تسکین آن مصرف کرده اید؟

اخبار فیزیوتراپی